3CX Add-Ons
Kako dobiti još više od vašeg VOIP ulaganja?
Obogatite svoj 3CX sa Dialerim-a, click-to-call opcijama, web komponentama, CRM dodacima i još mnogim drugim opcijama…
VoIPTools je firma specijalizirana za integraciju 3CX rješenja u poslovanja, WEB i CRM aplikacijama i kao takva se našla
na našem portfelju usluga. Pružaju 3CX rješenja za VoIP od 2004. godine, i konstantno su u korak sa razvojem
novih verzija
3CX-a te sukladno tome nadograđuju svoja rješenja.
Trebate li neki već postojeći dodatak, želite li prilagođenu 3CX integraciju
ili dodatak obratite nam se s povjerenjem.
VoIPTools - 3CX Voicemail Manager
Dodatak za 3CX s kojim možete automatski prosljeđivati govornu poštu na distribucijske grupe, primati SMS transkripte Vaših poruka, te imati arhivu (sabijanje) govorne pošte, kao i pristup govornoj pošti na daljinu pomoću jednostavnog web portala.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Recording Manager
Dodatak za 3CX koji vam omogućava jednostavno upravljanje (pretraživati, igrati, download, arhivirati, brisati, čistiti, rezultirati, i dodati bilješke) snimkama poziva pomoću jednostavnog web portala.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Surveyor
3CX dialer rješenje koji omogućava agentima da kroz aplikaciju uspostave poziv, čitaju upitnike te informacije bilježe u bazu podataka. Uključuje integrirani mini CRM.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Exporter
Dodatak za 3CX koji vrši automatski export CDR i drugih podataka iz 3CX-a u zasebnu SQL bazu podataka kako bi se s tim podacima moglo manipulirati na proizvoljan način, npr. za izradu custom izvještaja.
Vidi više →VoIPTools - 3CX "On Call" Manager
Dodatak za 3CX za tvrtke koje imaju telefonsku podršku, a koji pozive izvan radnog vremena usmjerava na djelatnike koji su trenutno dežurni za isto. Uključen cijeli upravljački sustav sa nadzorom i eskalacijom. Pogodno za bilo koje tvrtke koje moraju osigurati dostupnost svojim klijentima iza radnog vremena.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Auto (Robo) Dialer
Dodatak za 3CX koji automatski zove brojeve iz zadanih kampanja te ostavlja glasovne poruke ili ih spaja sa agentima. Pogodan za vršenje podsjetnika za sastanke (medicina, usluge, dostava), naplatu dugova, školske podsjetnike, hitne obavijesti, političke poruke, prikupljanje pomoći, ankete.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Queue Notifier (Chime)
3CX dodatak koji omogućava da podsjetite zaposlenike da imaju klijente u redu čekanja, a isto tako omogućava tekstualnu poruku sa brojem ljudi na čekanju te vremenom koliko su na čekanju.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Competitive Wallboard
Dodatak za 3CX call centar koji omogućuje voditeljima kontaktnog centra detaljno praćenje učinkovitosti agenata. Dodatno, sustav se postavlja na veliki TV ekran koji se postavi u prostor kontaktnog centra kako bi ga svi agenti mogli vidjeti čime se djelatnici motiviraju kako bi dosegli pragove za bonuse i izbjegli penalizacije.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Audio Scheduler
Dodatak za 3CX koji omogućuje naprednu administraciju zvučnih zapisa za potrebe razglasa. Pogodan je za obavještavanje djelatnika o pauzama, smjenskom radu i slično. Pogodan za škole, aerodrome, tvornice, itd.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Call Router
Set dodatka za 3CX za razna usmjeravanja dolaznih poziva. Proizvod je baziran na 3CX VAD-u (Voice Application Designer). Proizvod je prilagođava sa svaki scenarij posebno. Proizvod je po narudžbi.
Vidi više →VoIPTools - 3CX CRM Plugin for AutoTask
Plug-in koji povezuje te integrira 3CX sa AutoTask CRM-om. Omogućuje agentima da kvalitetnije opslužuju korisnike sa integracijom koja otvara karticu klijenta automatski prilikom pozivanja klijenta a ujedno automatizira više aspekata rada sa klijentom čime se smanjuje gubitak vremena agenta.
Vidi više →VoIPTools - CRM Plugin for ConnectWise
Plug-in koji povezuje te integrira 3CX sa ConnectWise CRM-om. Omogućuje agentima da kvalitetnije opslužuju korisnike sa integracijom koja otvara karticu klijenta automatski prilikom pozivanja klijenta a ujedno automatizira više aspekata rada sa klijentom čime se smanjuje gubitak vremena agenta.
Vidi više →VoIPTools - 3CX 911 Notifier
Dodatak za 3CX koji obavještava treću osobu u slučaju da neka ekstenzija zove 911 broj kako bi organizacija mogla čim prije reagirati na situaciju. Pomoću dodatka treća osoba točno zna gdje se desila situacija i može pomoć uputiti u pravom smjeru. Neizostavno za javne i privatne ustanove sa mnogo zgrada.
Vidi više →VoIPTools - CRM Plugin for Zendesk
Plug-in koji povezuje te integrira 3CX sa Zendesk CRM-om. Omogućuje agentima da kvalitetnije opslužuju korisnike sa integracijom koja uključuje tickete, triggere i razne automatizacije čime se smanjuje gubitak vremena agenta.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Enhanced Billing Codes
Dodatak za 3CX koji prati statistiku odlaznih poziva po unaprijed zadanim kriterijima. Korisno za konzultante, odvjetnike i bilo koje druge scenarije gdje je potrebna statistika odlaznih poziva kako bi se oni mogli perfektuirati trećoj strani.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Florist Integration
Dodatak koji povezuje 3CX sa MAS i RTI poslovnim aplikacijama kako bi dostavljači izravno preko telefona potvrdili obavljenu dostavu cvijeća. Dostavljači telefonskim pozivom izravno u sustav unose potvrdu nakon čega se može vršiti naplata.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Http API
Dodatak za 3CX koji omogućuje 3CX v15 integraciju telefonskih funkcija u web aplikacijama (službena podrška ukinuta u v14). Radi kao HTTP midelware prema 3CX call control API-u.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Monitor
Dijagnostički dodatak za 3CX koji omogućuje detaljan uvid u tok poziva kako bi se uklonili problemi za usmjeravanjem, problemi sa zvukom i slično. Pogodan za projekte sa CRM integracijom.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Relay Agent
Ovaj besplatan dodatak koristi se isključivo s VoipTools proizvodima za komunikaciju 3CX bilo lokalno ili u cloudu.
Vidi više →VoIPTools - 3CX Post Call Surveyor
Dodatak za 3CX koji pomoću automatiziranih upitnika preko telefona služi za prikupljanje informacija odnosno feadback koliko su Vaši klijenti zadovoljni Vašim uslugama. Pogodno za bilo koju firmu koja želi dobiti informacije od klijenata kako poboljšati svoju uslugu, te mjeriti odnosno evaluirati efikasnost pojedinih djelatnika tvrtke.
Vidi više →