Profesionalna poslovna komunikacija
Kao jedna od primarnih uloga 3CX sustava je iznimno napredna IP telefonska centrala. Potpuno poštuje SIP standard prema IETF smjernicama što ga čini neovisnim o izboru VoIP opreme, odnosno klijentu i integratoru omogućuje iznimno velik izbor opreme na tržištu, bilo da se radi o IP telefonima, VoIP gatewayima, Session Border kontrolerima ili ostaloj perferiji.
Iz istog razloga 3CX savršeno radi sa bilo kojim telekom operaterom koji podržava SIP standard (neovisno o tipu SIP trunka - preko fizičkog voda ili preko interneta). 3CX je provjeren i dokazan za interoperabilnost sa svim značajnim telekom operaterima u Hrvatskoj te vodećim telekom operaterima u regiji.
Kao telefonska platforma 3CX je fleksibilan i skalabilan. Redovito se koristi u službi konsolidacije komunikacija organizacija pri čemu povezuje više poslovnica u jedan telefonski sustav bez obzira na geografsku udaljenost poslovnica. Po potrebi 3CX može povezati i poslovnice kroz više država u integralni telefonski sustav u kojem su u svakoj državi spojeni pripadajući nacionalni operateri. 3CX nema fizičkih ograničenja u skaliranju sustava, ograničen je jedino podložnim IT sustavom. Jednako kvalitetno može opsluživati obrt od 10 osoba, kao i multinacionalnu tvrtku od 10.000 osoba.
Ujedinjene Komunikacije
3CX omogućuje dublju komunikaciju među djelatnicima kao i sa klijentima združujući nekad odvojene oblike komunikacije u jedinstveno korisničko iskustvo. Chat, telefonija, audio i video konferencije kao i web kolaboracija se serviraju preko jednog sučelja sa „živim“ adresarima koji nam indiciraju trenutni status osobe s kojom namjeravamo komunicirati.
Navedeno sučelje (UC klijent – Unified Communications) je dostupno na svim popularnim platformama (PC, Mac, Android, iPhone) što osigurava da važne informacije i komunikacije slijede osobu u pokretu (ako i kada je to potrebno). Ujedinjene komunikacije se također mogu integrirati u poslovni i drugi softver dajući im dodatnu dimenziju.